.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری میزبان معتبرترین مسابقات بین‌المللی تکواندو
رئیس فدراسیون تکواندو با اعلام اینکه ساری میزبان معتبرترین مسابقات بین‌المللی تکواندو است، گفت:18 کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمد پولادگر شنبه‌شب در نشست خبری به مناسبت هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا که در روزهای 24 و 25 فروردین ماه در ساری برگزار می‎شود، اظهار کرد:  این دوره از مسابقات قدیمی‎ترین تورنمنت تکواندو است که طی دو سال به دلیل شرایط خاص نتوانستیم برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه  این تورنمنت دارای تایید رسمی است و براساس استانداردهای جهانی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری این مسابقات همیشه مورد تایید رئیس فدراسیون جهانی بود و امسال هم میلان کوئین اهل کشور اندونزی به عنوان ناظر در این دوره حضور پیدا می‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو اضافه کرد: با توجه به شرایط و سطحی که در تقویم جهانی دارد جام فجر جزو مسابقات رسمی است و تلاش داریم که با سطح بسیار مناسب برگزار کنیم.

پولادگر خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره از رقابت‌ها فرصتی برای قهرمانان کشور و استان مازندران و از طرفی معرفی جاذبه‌های توریستی استان و کشور در این دوره از رقابت‌ها مدنظر است.

وی درباره وضعیت حضور تیم کره جنوبی در این دوره از رقابت‌ها، گفت: سفیر کره قول داد که زمینه حضور تیمی از این کشور را فراهم کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.